Reklama nierozłączną siostrą telewizji

Od początku istnienia różnych stacji telewizyjnych, zaraz obok emitowanych filmów i programów znajdują się spoty reklamowe. Nierozerwalnie łączą się z telewizją, która stała się doskonałym pośrednikiem między producentem, a klientem. Spot reklamowy to krótki, najczęściej ok 30 sekundowy film reklamowy, który promuje produkt lub usługę. Oglądanie telewizji jest najpopularniejszym sposobem spędzania wolnego czasu. Przede wszystkim dociera do osób milionów osób w różnych grupach wiekowych. W związku z tym jest idealnym narzędziem do prowadzenia akcji marketingowych.

W emisji reklam nie ma przypadku

Emisji spotów reklamowych w przerwach pomiędzy filmami lub w przerwach w trakcie programów, nie sposób przeoczyć. Dlatego właśnie producenci wykorzystują potencjał telewizji jako środek komunikacji z klientami i wręcz walczą o czas kiedy ich spot reklamowy będzie wyświetlany, ile razy, na jakich kanałach telewizyjnych. Ze względu na swoje działania i zasięg, reklama telewizyjna stała się osobną dziedziną nauki. Na skuteczność reklamy wpływa pora emisji, ilość emisji, kolejność w bloku reklamowym ale również jakość i ciekawie pokazany obraz. Spoty reklamowe emitowane są od tak wielu lat, że odbiorca nie tylko przyzwyczaił się do nich ale również przestał zwracać na nie uwagę. Producenci zatem oprócz dobrego czasu emisyjnego muszą zadbać o jakość reklamy. O to, że jeśli emitowana jest nawet w najkorzystniejszym czasie antenowym, odbiorca nie przełączy kanału albo nie zrobi sobie przerwy odchodząc od telewizora, tylko zaciekawiony spotem będzie chciał go obejrzeć.

Nie strać widza
Przykucie uwagi widza po dobrym filmie czy programie to duże wyzwanie. Pierwsze sekundy decydują o tym czy odbiorca będzie chciał zostać przed telewizorem czy przełączy na inny kanał. Trzeba w związku z tym sprawić, że te 30 sekund wzbudzi nie tylko ciekawość ale przede wszystkim emocje. Jakość obrazu, niebanalny montaż i ścieżka dźwiękowa, chwytliwe efekty– z pewnością wszystko to przekłada się na efektywność spotu reklamowego.
Jakie studio taka reklama

W studio Simple Frame już stworzyliśmy wiele spotów reklamowych i wciąż podejmujemy się nowych. Z biegiem lat spot reklamowy traktuje się jako prawdziwe wyzwanie. I z pewnością jest wyzwaniem. Odbiorcy mają większe wymagania, coraz trudniej przykuć ich wzrok, zaskoczyć. W związku z naszym doświadczeniem w branży widzimy jak dynamicznie wszystko się zmienia i w jakim kierunku idzie. Ze względu na to znajdujemy rozwiązania techniczne i scenariuszowe, które przyciągają i niewątpliwie hipnotyzują. Zespół profesjonalistów, artystów, którzy tworzą Simple Frame, to ludzie z otwartym umysłem, świeżym spojrzeniem na film.

Kreatywność kluczem do sukcesu!

Nie boimy się eksperymentować i proponować innowacyjnych, odważnych rozwiązań. Produkcją spotów reklamowych zajmujemy się kompleksowo- począwszy od zapoznania się z produktem lub usługą I stworzenia możliwie najlepszego scenariusza, organizację planu zdjęciowego. Poprzez nakręcenie materiału na planie i całą postprodukcję. Na każdym etapie naszej pracy klient uczestniczy w tworzeniu spotu, konsultujemy postępy, pomagamy w wyborze najlepszych dla danej produkcji rozwiązań. Prosty czy naszpikowany efektami specjalnymi. Animowany czy tradycyjny. Dynamiczny czy spokojny. Razem stworzymy najlepszy dla Ciebie spot telewizyjny. I razem z Tobą będziemy cieszyć się jego sukcesem!