Reklama telewizyjna to dzisiaj najlepszy sposób na dotarcie do dużej liczby odbiorców. Codziennie spędzamy czas przed telewizorem, jedni chwilę, inny aż kilka godzin. Telewizja bezsprzecznie stała się najpopularniejszym i najpowszechniejszym nośnikiem informacji i rozrywki w domach i nie tylko. Ekrany telewizorów można spotkać już niemal wszędzie- w pubach czy poczekalniach klinik. Nic więc dziwnego, że reklama telewizyjna to najlepsze narzędzie marketingowe naszych czasów.

Tym bardziej, że ekrany skupiają przed sobą uwagę osób w każdym wieku. Od najmłodszych dzieci po starszych ludzi, dla których telewizja jest niejednokrotnie jedynym oknem na świat. Reklama telewizyjna stała się już nawet odrębną dziedziną, którą badają i nad którą z ciekawością pochylają się specjaliści badając jaki czas antenowy jest najbardziej efektywny do emisji reklam, na których reklamach widz skupia największą uwagę biorąc pod uwagę kolejność ich emitowania, jakie elementy reklamy sprawdzają się najbardziej, a które w ogóle. Czas filmu czy serialu to zatem świetna okazja dla producentów i różnych instytucji na zaistnienie w oczach i w domu oglądającego. To szansa na zaprezentowanie swojej oferty, produktu czy usługi najszerszemu z dostępnych gron odbiorców. Programy, które oglądamy przerywane są co jakiś czas żeby wyemitować odpowiedni blok reklamowy. Oczywiście z biegiem lat powstał szereg zasad powstawania reklam telewizyjnych. Odpowiednia długość, odpowiednio przekazywana treść, lista zakazanych reklamowaniu produktów. Zasady są ściśle określone ale mimo to można stworzyć ciekawą, zaskakującą reklamę.

Produkcja reklam telewizyjnych bardzo się rozwinęła. Twórcy prześcigają się w nowych pomysłach, chcą zaskoczyć widza, wzbudzić ciekawość ale też zaufanie do reklamowanego produktu, a co za tym idzie, sprawić żeby odbiorca skorzystał z oferty. Reklama telewizyjna, mimo że jest najlepszym dostępnym sposobem na dotarcie do widza, stała się też bardzo wymagająca i potrzebuje ciągłego udoskonalania. Widz szybko się nudzi i potrzebuje wciąż nowych bodźców, technik, sposobów filmowania i montażu. My bardzo skrupulatnie śledzimy postęp, ewolucje reklamy telewizyjnej i stosowane w produkcji nowości. Staramy się zawsze stawiać krok dalej niż obecnie powstające produkcje reklamowe i obowiązujące trendy. Kręcąc spot reklamowy dla największej polskiej sieci salonów i gabinetów optycznych – Dr. Marchewki wykorzystaliśmy sprzyjające reklamie okoliczności (np. czas świąteczny) i przekuliśmy w humorystyczną historię przechodzącą w konkretna ofertę salonu. Ze względu na to, że ciężko zaskoczyć widza i wzbudzić w nim pozytywne emocje, scenariusz odgrywa w reklamie telewizyjnej kluczowa rolę. Kolejne elementy, takie jak oświetlenie, dźwięk czy montaż są również bardzo ważne i ważą na powodzeniu reklamy. Jednakże to od scenariusza zaczyna się cała zabawa i produkcja. Warto zatem poświęcić mu więcej czasu, oddać w ręce kreatywnych profesjonalistów i dopieścić do ostatniej sekundy bo mamy ich tylko 30.