Spryt i strategia

Filmy reklamowe to szczególny rodzaj filmów. W obrazie tkwi przekaz, który musi zaciekawić widza i wywołać konkretną reakcję. Stronę artystyczną trzeba pogodzić i sprytne połączyć z przemyślaną strategia marketingową. Filmy reklamowe muszą być dopracowane i przemyślane. Muszą wciągnąć odbiorcę już od pierwszej sekundy, zaciekawić na tyle żeby chciał obejrzeć je do końca, żeby zapamiętał reklamę jako ciekawą, inną niż wszystkie, a finalnie żeby skorzystał z reklamowanych usług czy produktów. Taki skutek może przynieść jedynie ścisła i mądra współpraca strategów i artystów. Filmy reklamowe, który stworzyliśmy, w tym również ten dla Orange, właśnie takie są.

Dobry scenariusz kluczem do dobrej reklamy

Koncepcja filmu została przystosowana do okoliczności kiedy miał być emitowany spot reklamowy. Zarówno charakter zdjęć, jak również efekty specjalne, muzyka są spójne z założoną ideą. Wciągająca historia, z żartobliwymi elementami, która ma delikatnie rozbawić odbiorcę, wzbudzić w nim pozytywne emocje, żeby później przez ich pryzmat odbierał przedstawione produkty. Świetny scenariusz, równie świetnie nakręcony i zmontowany- to najmocniejsze filary wszystkich filmów reklamowych. Z naszej strony, w tym projekcie postawiliśmy przede wszystkim nacisk na ciekawe, kreatywne ujęcia. Podbite na etapie postprodukcji odpowiednią muzyką, stanowią budzącą emocje zainteresowanie historię, z którą może utożsamić się widz. Kręcąc materiał dla Orange wiedzieliśmy, jak duża presja na nas ciąży. W końcu jest to bardzo znana, wiodąca marka z wielką renomą. Jednak lata praktyki, pracy przy podobnych projektach i znajomość branży sprawiły, że była to dla nas wspaniała przygoda.