Spryt i strategia – filmy reklamowe

Filmy reklamowe to szczególny rodzaj filmów. W obrazie tkwi przekaz, który musi zaciekawić widza i wywołać konkretną reakcję. Stronę artystyczną trzeba pogodzić i sprytne połączyć z przemyślaną strategia marketingową. Dlatego filmy reklamowe trzeba dopracować i przemyśleć. Muszą wciągnąć odbiorcę już od pierwszej sekundy, zaciekawić na tyle żeby chciał obejrzeć je do końca, żeby zapamiętał reklamę jako ciekawą, inną niż wszystkie, a finalnie żeby skorzystał z reklamowanych usług czy produktów. Taki skutek może przynieść jedynie ścisła i mądra współpraca strategów i artystów. Filmy reklamowe, który stworzyliśmy, w tym również ten dla Orange, właśnie takie są.

Dobry scenariusz kluczem do dobrej reklamy

Koncepcja filmu została przystosowana do okoliczności i czasu, kiedy miała nastąpić emisja  spotu reklamowego. Zarówno charakter zdjęć, jak również efekty specjalne, muzyka są spójne z założoną ideą. Wciągająca historia, z żartobliwymi elementami, która ma delikatnie rozbawić odbiorcę, wzbudzić w nim pozytywne emocje, żeby później przez ich pryzmat odbierał przedstawione produkty. Świetny scenariusz, równie świetnie nakręcony i zmontowany – to najmocniejsze filary wszystkich filmów reklamowych.

Z naszej strony, w tym projekcie postawiliśmy przede wszystkim nacisk na ciekawe, kreatywne ujęcia. Podbite na etapie postprodukcji odpowiednią muzyką, stanowią budzącą emocje zainteresowanie historię, z którą może utożsamić się widz. Kręcąc materiał dla Orange wiedzieliśmy, jak duża presja na nas ciąży. W końcu jest to bardzo znana, wiodąca marka z wielką renomą. Jednak lata praktyki, pracy przy podobnych projektach i znajomość branży sprawiły, że była to dla nas wspaniała przygoda.