Sposób reklamowania swoich produktów i usług nieustannie ewoluuje. Pojawia się coraz więcej pomysłów dotarcia do klienta i form przekazu. Pojawia się również coraz więcej firm oferujących podobne produkty! Jak przekonać klienta, że to właśnie nasze są najlepsze? Jak sprawić żeby podjął współpracę właśnie z naszą marką?
Najlepszą drogą dającą najwięcej możliwości i kombinacji jest film. Różnymi ciekawymi zaskakującymi sposobami i technikami możemy zareklamować całą markę, nowy produkt czy poprawić wizerunek.

Odbiorcy zalewani są przez producentów reklamami i zapewnieniami o dobrym działaniu i najwyższej jakości właśnie ich produktów. Coraz mniej jednak wierzą tym zapewnieniom. Szukają zatem potwierdzenia tych zapewnień wśród użytkowników, ludzi takich jak oni sami. Chcą gwarancji i rekomendacji od osób, które już kupiły, korzystały, są zadowolone i potwierdzają słowa producentów, którzy przecież zawsze będą chwalili tylko “swoje”. Opinia innych użytkowników budzi w nas po prostu większe zaufanie i ma wpływ na nasze decyzje.

I faktycznie! Sięgamy zazwyczaj po to, co cieszy się największą ilością dobrych opinii. W końcu- skoro tyle osób chwali, to musi być dobre! Zadowolenie osób mających już do czynienia z produktem, który nas interesuje jest dla nas bardziej wiarygodne niż każda inna forma promocji tego produktu. Dobra opinia wśród użytkowników to najlepsza reklama jaką może sobie zapewnić marka.

Warto więc wyjść naprzeciw tym potrzebom i zapewnić swojej marce film z rekomendacjami od użytkowników.
Stworzenie filmu, który będzie zawierał opinie ludzi o jakości produktów, tego jak produkt sprawdza się na co dzień, jakie są jego największe zalety, przekona ostatecznie klienta do wyboru właśnie Twojej marki. Klient utożsamia się z innymi użytkownikami bardziej niż z grającym w reklamie aktorem. Jednak tak bardzo jak może pomóc film referencyjny, może również zaszkodzić. Trzeba zatem postawić na bardzo dobrą jakość takiego filmu i pracę nad nim oddać w ręce profesjonalistów z doświadczeniem. 

Film referencyjny musi być wiarygodny, przyjemny w odbiorze i bardzo naturalny. To forma promocji, która najbardziej będzie rzutować na powodzenie Twojej marki. Musi być jednocześnie bardzo przemyślany i spontaniczny, co potwierdzi szczerość i autentyczność jakości produktu czy usługi.  

W SIMPLE FRAME tworzyliśmy filmy referencyjne dla wielu znanych firm i instytucji. Dzięki doświadczeniu, które zdobyliśmy przez lata pracy w branży znamy aktualne trendy jak również formy filmu, które już znudziły oko odbiorcy. Wiemy czego unikać, a na co kłaść większy nacisk. Jakie techniki i forma przekazu pasują do jakiego produktu i grupy odbiorców. Sprzęt, którego używamy jest najlepszej jakość co oczywiście również pomaga w stworzeniu dobrego materiału. Sposób montażu dopasowany do rodzaju filmu i okoliczności… Wszystko to dały nam lata pracy z ludźmi i dla ludzi.

Zapraszamy do współpracy!