Sztuka kręcenia spotu telewizyjnego

Produkcja spotu telewizyjnego to wyzwanie dla każdego zespołu filmowego, który musi zmieścić się w krótkim czasie, ale jednocześnie stworzyć obraz budzący emocje i zapadający w pamięć. Konkurencja na rynku reklamowym rośnie, dlatego nie wystarczy już samo przedstawienie produktu czy usługi. Trzeba być oryginalnym i innowacyjnym, a jednocześnie trafić w gusta i potrzeby odbiorców.
Spot telewizyjny

Ważne znaczenie mają tu również elementy wizualne i dźwiękowe. Nowoczesne technologie pozwalają na wykorzystanie w produkcji spotu telewizyjnego animacji, efektów specjalnych czy niestandardowych sekwencji kamerowych. To wszystko ma sprawić, że spot będzie zauważalny i zapadnie w pamięć.

Jednakże, samo zaprezentowanie produktu lub usługi to jeszcze nie wszystko. Aby spot był skuteczny, musi wzbudzić emocje i pozytywne odczucia u odbiorców. To może być trudne do osiągnięcia w czasie 30 sekund, dlatego coraz więcej firm decyduje się na zatrudnienie znanych osobistości, które dodatkowo podniosą wartość marki.

Aktorzy, artyści estradowi, prowadzący różne programy- znani i lubiani, cieszą się zaufaniem i aprobatą widzów. Dzięki temu reklamowana przez nich w spocie oferta dużo zyskuje w oczach odbiorów. Jakiś czas temu realizowaliśmy spot telewizyjny dla marki Ludwik. I właśnie na taki krok zdecydowaliśmy się.
spot telewizyjny
Nie wystarczy jednak po prostu zaprosić do współpracy znaną osobę publiczną. Trzeba dobrze przemyśleć kto pasuje do scenariusza reklamy, czy rodzaj reklamowanego produkty lub usługi pasuje do tej osoby, tego czym się zajmuje i z czym kojarzona jest na co dzień. Takim zabiegiem można wygrać całą kampanię reklamową, której elementem jest spot telewizyjny ale równie dobrze strzelić sobie w kolano. My, tworząc spot telewizyjny dla Ludwika wszystko przeanalizowaliśmy i zdecydowaliśmy się na najlepszy możliwy wybór. Pani Magda Gessler jest autorytetem w branży restauratorskiej, kulinarnej, kojarzy się z najwyższą jakością, czystością, estetyką. Dokładni tak, jak chcieliśmy żeby był odbierany produkt, który reklamujemy.