Nakręcenie spotu telewizyjnego jest nieraz większym lub porównywalnym wyzwaniem i przedsięwzięciem do pracy nad pełnometrażowym filmem. Czas trwania spotu nie może być jednak dłuższy niż 30 sekund. Tak więc zmieszczenie w tym czasie historii, która opowiada o produkcie lub usłudze, zaprezentowaniu najważniejszych zalet, właściwości, a przede wszystkim wzbudzeniu emocji jest bardzo trudnym zadaniem. Do tego, wszystko to trzeba osadzić w ciekawym, niebanalnym i niepowtarzalnym obrazie, dźwięku i nowoczesnym sposobie montażu. Jeśli spot telewizyjny będzie kolejnym powielonym dziełem, możemy być pewni, że nie wzbudzi żadnego zainteresowania i podziwu. A co za tym idzie, mimo nawet fantastycznego produktu, nie spełni swojego zadania. Niekoniecznym elementem ale bardzo efektywną strategią przy kręceniu spotu telewizyjnego jest zatrudnienie znanej osoby publicznej.

Aktorzy, artyści estradowi, prowadzący różne programy- znani i lubiani, cieszą się zaufaniem i aprobatą widzów. Dzięki temu reklamowana przez nich w spocie oferta dużo zyskuje w oczach odbiorów. Jakiś czas temu realizowaliśmy spot telewizyjny dla marki Ludwik. I właśnie na taki krok zdecydowaliśmy się. Nie wystarczy jednak po prostu zaprosić do współpracy znaną osobę publiczną. Trzeba dobrze przemyśleć kto pasuje do scenariusza reklamy, czy rodzaj reklamowanego produkty lub usługi pasuje do tej osoby, tego czym się zajmuje i z czym kojarzona jest na co dzień. Takim zabiegiem można wygrać całą kampanię reklamową, której elementem jest spot telewizyjny ale równie dobrze strzelić sobie w kolano. My, tworząc spot telewizyjny dla Ludwika wszystko przeanalizowaliśmy i zdecydowaliśmy się na najlepszy możliwy wybór. Pani Magda Gessler jest autorytetem w branży restauratorskiej, kulinarnej, kojarzy się z najwyższą jakością, czystością, estetyką. Dokładni tak, jak chcieliśmy żeby był odbierany produkt, który reklamujemy.