Design – projektowanie graficzne w Simple Frame

Projektowanie graficzne z użyciem komputerów oraz najnowszego oprogramowania dla grafików to dzisiaj standard w branży reklamowej i kreatywnej. Dzięki temu, że korzystamy z zaawansowanych narzędzi graficznych, możemy tworzyć projekty o wyjątkowej jakości, dopasowane do indywidualnych potrzeb każdego klienta.

Nowoczesne podejście do projektów graficznych oznacza, że staramy się tworzyć projekty, które nie tylko są estetyczne, ale także funkcjonalne i przystosowane do różnych kanałów komunikacji. Projektując materiały reklamowe, bierzemy pod uwagę specyfikę medium, na którym będą się pojawiać, takie jak np. strony internetowe, media społecznościowe, druki reklamowe czy billboardy.

Jak pracujemy?

Jako agencja reklamowa, towarzyszymy naszym klientom na każdym etapie projektowania. Nasza praca zaczyna się od zebrania informacji na temat potrzeb i oczekiwań klientów, a następnie tworzymy kreatywny brief, który stanowi podstawę do dalszych działań. Podczas projektowania graficznego, stale konsultujemy się z klientami, aby upewnić się, że projekt finalny spełnia ich oczekiwania w 100%.
projektowanie graficzne
Najnowsze oprogramowanie dla grafików pozwala nam na realizację niemalże każdej koncepcji, niezależnie od jej skali i złożoności. Dzięki temu, że korzystamy z różnych narzędzi i technologii, możemy tworzyć projekty w różnych stylach, od minimalistycznych i eleganckich, po te bardziej dynamiczne i kolorowe.

Etapy:

W naszej pracy stawiamy na jakość i profesjonalizm, ale również na kreatywność i innowacyjność. Dzięki temu, że ciągle się rozwijamy i śledzimy najnowsze trendy w dziedzinie projektowania graficznego, możemy dostarczyć naszym klientom materiały reklamowe, które wyróżniają się na tle konkurencji.
Nasza agencja reklamowa posiada wieloletnie doświadczenie w projektowaniu graficznym. Jesteśmy przekonani, że tylko ścisła współpraca z klientem na każdym etapie projektowania pozwala osiągnąć pożądany efekt. Dlatego nasz proces przygotowania projektu graficznego dla klienta składa się z kilku etapów:

1. Zbieranie informacji – Na początku projektowania graficznego ważne jest, aby poznać potrzeby i oczekiwania klienta. W ramach tego etapu zdobywamy informacje o branży, w której działa klient, celach, jakie chce osiągnąć oraz odbiorcach, do których skierowane będą materiały reklamowe.

2. Tworzenie briefu – Na podstawie zebranych informacji tworzymy kreatywny brief, który stanowi podstawę dla dalszych działań. Brief zawiera m.in. opis projektu, wskazówki co do kolorystyki, typografii, zdjęć, a także wymagania techniczne.

3. Projektowanie koncepcji – Na tym etapie nasz zespół projektowy tworzy kilka różnych koncepcji dla projektu graficznego. Każda z koncepcji jest starannie dopracowana i dostosowana do potrzeb klienta.

4. Prezentacja i konsultacje – Przedstawiamy klientowi stworzone koncepcje i omawiamy je pod kątem ich oczekiwań i sugestii. W oparciu o te konsultacje wybieramy koncepcję, która najlepiej odpowiada potrzebom klienta.

5. Dopracowanie projektu – Na podstawie wybranej koncepcji nasz zespół projektowy dopracowuje projekt graficzny, uwzględniając sugestie klienta i dbając o każdy szczegół.

6. Prezentacja ostatecznego projektu – Przedstawiamy klientowi ostateczny projekt graficzny, który jest gotowy do druku lub publikacji na stronie internetowej. Wtedy klient dokonuje ostatnich poprawek, a po ich wprowadzeniu przekazujemy projekt do dalszej realizacji.

Dzięki takim etapom projektowania graficznego, nasza agencja reklamowa dostarcza klientom materiały reklamowe, które są dopasowane do ich potrzeb i oczekiwań. Współpracując z nami, klienci mają pewność, że ich projekt graficzny wykonamy z najwyższą jakością i precyzją.