Wzmocnij wizerunek i przekonaj do siebie klientów

Wizerunek, szczególnie dla dużych firm z bogatą historią i siecią kontaktów jest bardzo ważnym, wręcz strategicznym elementem marketingowym i motorem napędowym. Trzeba więc nieustannie dbać o dobre imię firmy i przypominać o nim swoim odbiorcom. Zamiast zawierać na stronie jedynie suche fakty warto pomyśleć o bardziej nowoczesnej metodzie przybliżenia klientom swojej historii i oferty. Aktualnie najbardziej atrakcyjną i budzącą pozytywne odczucia jest prezentacja wizerunkowa.   

 

 

Prezentacja wizerunkowa jest świetną, współczesną alternatywą dla długich opisów i zdjęć. Prezentacja w interesujący, dynamiczny sposób może przedstawić nawet najmniej ciekawe treści. Opowiedzieć historię, pokazać jak zmieniła się firma, jak zmieniała się oferta, jak rozrastała się marka na przestrzeni lat. Taką właśnie prezentacje stworzyliśmy dla firmy GBPBP Projprzem. To Gliwickie Biuro Projektów Budownictwa Przemysłowego ma bardzo bogatą historię i ofertę. Warto, żeby klienci wiedzieli i poznali bliżej ich historię, to co robią. Postanowiliśmy stworzyć prezentację wizerunkową, które będzie nawiązywała kolorystyką do kolorystyki loga i strony internetowej firmy. Podłożyliśmy delikatną muzykę, która jest dynamiczna ale jednocześnie nie zagłusza lektora. Na lektora postawiliśmy z kolei bo zbyt duża ilość tekstu przytłoczyłaby odbiorcę. Nowoczesne slajdy i obrazy tworzą bardzo spójną i miłą dla oka całość. Prezentacja wizerunkowa wciąga i zaskakuje.