ŁKA
Jest wiele narzędzi, które mogą wzmacniać profesjonalny wizerunek firmy. Najlepiej, jeśli jednocześnie podejmuje się działania na wielu polach: uczestniczy w konferencjach branżowych, organizuje lub współorganizuje kampanie społeczne, realizuje projekty prezentujące firmę na zewnątrz takie jak film wizerunkowy.
Film jest formą coraz częściej wykorzystywaną w działaniach PR-owych i marketingowych ze względu na łatwość jego dystrybucji. Może być umieszczony zarówno na stronie internetowej jak i na portalach społecznościowych czy wysłany w mailingu. Jest też atrakcyjny dla potencjalnego klienta, ponieważ zapoznanie się z nim nie zabiera dużo czasu (od minuty do dwóch), a jeśli jest profesjonalnie wykonany, ogląda się go z przyjemnością i zainteresowaniem.
Dom produkcyjny Simple Frame ma na swoim koncie wiele filmów wizerunkowych, promocyjnych i szkoleniowych realizowanych za pomocą rozmaitych technik dla przedsiębiorstw różnych branży. Kilkunastoletnie doświadczenie pozwala specjalistom ze studia precyzyjnie odpowiedzieć na oczekiwania klienta na wszystkich etapach filmowej produkcji.
Przykładem filmu wizerunkowego jest projekt zrealizowany dla Łódzkiej Kolei Aglomeracyjnej – spółki samorządu łódzkiego powstałej w 2010 r. Jej celem jest poprawa jakości połączeń kolejowych wewnątrz województwa tak aby były szybkie, tanie i komfortowe. Na filmie pokazany jest nowoczesny tabor złożony z zespołów trakcyjnych typu Flirt 3, pasażerowie oraz pracownicy spółki. Bardzo dynamiczne ujęcia trakcji, pociągów oraz peronów podkreślają dążenie spółki do świadczenia usług na najwyższym poziomie. Obraz efektywnie wzmacnia pozytywny wizerunek ŁKA. Może być przedstawiony zarówno potencjalnym klientom jak i inwestorom, ponieważ dotyczy zarówno organizacji pracy jak i relacji z pasażerami. Wszystko to ujęte jest w krótkiej i atrakcyjnej formie.