Film wizerunkowy jest jedną z najskuteczniejszych metod atrakcyjnego zaprezentowania firmy, jej działalności, sukcesów branżowych i sposobu funkcjonowania. Jest to doskonała droga do podtrzymania relacji zawodowych, pozyskania  oraz zainteresowania przedsiębiorstwem potencjalnych klientów, inwestorów i pracowników a zarazem innowacyjne narzędzie promocji. Film wizerunkowy może stanowić efektywną alternatywę dla prezentacji multimedialnych. Co może ukazywać? Przede wszystkim jej codzienne i wyjątkowe działania, zakres wykonywanych prac, personel czy wyjątkowe okazje, jak firmowe eventy, działania charytatywne itp. Wszystko to, co firma robi, a czego potencjalni odbiorcy na co dzień nie widzą. Dzięki temu może być również jednocześnie filmem reklamowym czy korporacyjnym i doskonale łączyć ich funkcje.

Film wizerunkowy – założenia

Głównym celem spotu wizerunkowego jest prezentacja firmy i stworzenie określonego, pożądanego wizerunku w oczach grupy docelowej. Przez coraz powszechniejsze zastosowanie tej formy autopromocji, film wizerunkowy jest postrzegany jako innowacyjny, multimedialny rodzaj wizytówki firmowej. Filmy wizerunkowe nie muszą jednak pełnić wyłącznie jednej funkcji. Ich zadaniem może być jednocześnie umiejętna promocja, reklama firmy i możliwość wypromowania jej marki, produktu czy usług. Tego typu produkcja może również promować i szerzej pokazywać działania firmy, których na co dzień jego klienci i kontrahenci nie widzą i nie odczuwają pozytywnych efektów. Dzięki filmom wizerunkowym można skutecznie wypromować określone działania i pokazać odbiorcom, że firmie bliska jest określona idea i misja.


Film wizerunkowy – korzyści

Nośnikiem filmu wizerunkowego mogą być strony internetowe i popularne Social Media, co dzięki dużej dostępności i powszechności użytku pozwala na dotarcie do nieograniczonej liczby odbiorców. Dystrybucja spotu reklamowego jest mniej czasochłonna i znacznie tańsza od tradycyjnych form promocji (takich jak ulotki, reklamy prasowe czy billboardy). Dodatkowo, firma korzystająca z tego rodzaju narzędzia komunikacji, zyskuje w oczach odbiorców opinię przedsiębiorstwa nowoczesnego, podążającego za trendami i otwartego na niekonwencjonalne techniki.

film wizerunkkowy
Film wizerunkowy według Simple Frame

Warszawskie studio produkcyjne Simple Frame zajmuje się produkcją różnorodnych filmów reklamowych, wizerunkowych, szkoleniowych i promocyjnych dla klientów wszystkich branży. Kluczem do sukcesu jest profesjonalizm. Do powierzanych nam realizacji wykorzystujemy najnowsze technologie i nowoczesne oprogramowania. W oparciu o wiedzę i wieloletnie doświadczenie dostosowujemy ofertę do indywidualnych potrzeb naszych klientów, z którymi ściśle współpracujemy na każdym z trzech etapów produkcji. W fazie preprodukcji powstaje ogólna koncepcja i zmaterializowanie pomysłu do postaci scenariusza, zgodnie z którym na kolejnym etapie, produkcji, odbywają się prace na planie zdjęciowym. Preprodukcja jest ostatnim krokiem do finału, czyli etap wszelkiego rodzaju obróbki materiału, montażu, dodawanie ewentualnych ścieżek dźwiękowych i animacji, korekta dźwięku i grafiki. Tworzymy także skuteczne filmy reklamowe, korporacyjne czy animacje, dzięki czemu klient może w przejrzysty i prosty sposób wyjaśnić nawet najbardziej skomplikowane zagadnienia. To z kolei pozwala zastąpić klasyczne instrukcje, które są nieciekawe i trudne, a także objaśnić odbiorcom zasady funkcjonowania danego produktu czy usługi. Oferujemy przygotowanie wszelkich materiałów filmowych, w tym filmów reklamowych, reklam radiowych, a także materiałów instruktażowych i szkoleniowych. Nasze doświadczenie oraz zespół specjalistów pozwala zagwarantować skuteczność produkcji i działań reklamowych. Dzięki naszym produkcjom, klienci mogą przekazywać istotne dla nich treści w atrakcyjny i skuteczny sposób, dzięki czemu osiągają pożądany efekt.