Unilogistics – firma z branży logistyczno – transportowej specjalizuje się w dostarczaniu usług w obszarze spedycji lądowej, morskiej i lotniczej. W 2007 r. rozpoczęła współpracę międzynarodową, by obecnie świadczyć usługi na wszystkich kontynentach. Co więcej, firma posiada własną agencję celną, dzięki czemu może zapewnić sprawny przebieg odpraw.

Studio filmowe Simple Frame w całości zrealizowało projekt filmu wizerunkowego. Ten rodzaj filmu jest narzędziem marketingowym umożliwiającym przedstawienie firmy w taki sposób, by wzmocnić jej pozytywny wizerunek. Zazwyczaj, choć nie jest to regułą, scenariusz skoncentrowany jest wokół ogólnej charakterystyki przedsiębiorstwa. Obejmuje zatem jego działalność, zakres terytorialny, lokalizacje głównej siedziby, dodatkowe usługi oraz to, czym kieruje się firma w relacjach z klientami.

Film korporacyjny dla Unilogistics zrealizowany jest w technice animacji 3d z elementami animacji 2d. Taka forma przekazu jest interesująca oraz przyjemna w odbiorze. Kolorystyka jest zgodna z identyfikacją wizualną firmy, w której pomarańczowy jest wiodącym kolorem. Niezwykle ważne jest, aby wszystkie elementy, z których składa się obraz odnosiły się do wizerunku firmy. Dzięki temu widz ma wrażenie klarowności i koherentności prezentowanego materiału. Ze względu na szeroką możliwość kanałów dystrybucji, a co się z tym wiąże, potencjalny duży zasięg odbiorców, film musi być musi być zrozumiały od razu.

Simple Frame tworzy również filmy korporacyjne, produktowe, promocyjne oraz szkoleniowe. Każdy z nich może aktywnie i efektywnie wspierać pozycję marki wewnątrz i na zewnątrz firmy. Wszystkie etapy tworzenia filmu, preprodukcja, produkcja i postprodukcja powinny być realizowane z myślą o wiodącym przesłaniu, jaki ma nieść film wizerunkowy.