Mimo, że Instagram powstał z myślą o szybkiej komunikacji, głównie za pomocą zdjęć to film na Instagram również zyskał zwolenników. Krótki, konkretny film przekazuje znacznie więcej treści niż zdjęcie. Przykuwa uwagę, można nim więcej opowiedzieć. W związku z tym wiele firm, instytucji czy małych przedsiębiorstw zamieszcza na swoich profilach właśnie filmy. Wykorzystują Instagram jako kanał dotarcia do potencjalnej grupy klientów, wypromowania się czy zbudowania wizerunku. Skoro życie przeniosło się do Internetu to własnie tam też trzeba przenieś życie firm.

MPWiK Warszawa również aktywnie i rzetelnie prowadzi swoje konto. Korzystając z zasięgu Instagrama postanowili zacząć informować ludzi o wodnych niusach. Mało kto zdaje sobie sprawę jak dużym i wciąż rosnącym problemem jest marnowanie wody. Jak ogromny ma to wpływ na nasze środowisko, na zdrowie, na najbliższe otoczenie. Specjalnie dla MPWiK Warszawa przygotowaliśmy o tym materiał, który świetnie sprawdził się jako film na Instagram.

Film jest krótki i konkretny. Przekazuje treściwie ważne informacje. Ciekawe ujęcia i kreatywny montaż sprawia, że film zwraca uwagę użytkowników Instagrama. W Simple Frame jednak najważniejsza jest dla nas jakość. Dzisiejsi odbiorcy są coraz bardziej świadomi, wybredni. Tym bardziej w kolorowym świecie Instagrama oczekują nowości, czegoś czego jeszcze nie widzieli. Jakości nie da się podrobić czy zakryć za obrazkiem. Jakość i kreacja musi iść w parze. Dopiero wtedy zyska sympatię odbiorców. Dokładnie tak jak w przypadku filmu dla MPWiK.