Jak wygląda udana reklama telewizyjna dla dzieci? Odpowiedź na to pytanie nie jest tak prosta, jak mogłoby się wydawać. Istnieje wiele czynników, które doprowadzają do sukcesu reklamy telewizyjnej, a wszystkie te różne zmienne mogą łączyć się na wiele sposobów. Każda reklama telewizyjna to coraz większe wyzwanie. Telewizja wręcz przeciążona jest filmami reklamowymi, jest ich coraz więcej. Co zrobić żeby reklama nie zginęła w potoku innych? Czy jest jakiś złota metoda, która gwarantuje skuteczność?

Na sukces składa się wiele czynników. Przede wszystkim trzeba określić grupę docelową reklamy. Kolejno mając ja na uwadze grupę, do której się odnosimy i resztę ważnych czynników dobrać styl, kolorystykę, muzykę. Dopiero wszystko to razem daje nam kompletny obraz i realną szansę na sukces. Trzeba wpisać obraz reklamy w oczekiwania odbiorców. Tak właśnie pracowaliśmy nad reklamą zabawki dla dzieci firmy Little Tikes.

Chcieliśmy pokazać zabawkę przez pryzmat matki i dziecka. Kolorystyka, czcionka pojawiających się napisów świetni wpisuje się w lekki, rysunkowy świat dziecka. Pastelowe kolory bohaterek nie odciągają uwagi od bohatera reklamy- interaktywnego pluszaka- słonika. Ujęcia pokazują autentyczne wykorzystanie zabawki, największe zalety, sposób używania. Dzięki temu możemy przenieś obraz z ekranu telewizora na świat rzeczywisty, utożsamić się z nim.

Charakteru całości, lekkości nadaje również linia melodyczna i miękki głos lektorki. Zarówno pomysł, scenariusz jak i wykonanie musi być dokładnie zaplanowane. To właśnie dzięki takim działaniom i takiej dbałości o każdy szczegół reklama jest skuteczna i trafia do odbiorców.