Prezentacja na ekran LED jest bardzo skuteczna w rzetelnym i ciekawym przekazywaniu informacji. Nic więc dziwnego, że znalazła swoje zastosowanie w szeroko pojętej edukacji: szkolenia, wykłady, kursy. Jednak nie tylko. Dzięki temu, że technika projektowania i tworzenia prezentacji poszła do przodu, świetnie sprawdza się w promocji i działaniach marketingowych. Ekrany LED są łatwo dostępne i darmowe dlatego idealnym połączeniem jest wyświetlanie treści prezentacji właśnie na nich. Ekrany możemy znaleźć przy ruchliwych ulicach, miejscach publicznych, instytucjach i urzędach. Coraz częściej również stanowią atrakcje podczas imprez masowych, na targach lub branżowych eventach. Takie okoliczności gromadzą wielu ludzi i są świetna okazją do pokazania firmowej prezentacji o samej marce, produktach lub usługach.

Slajdy napakowane tekstem z informacjami nie są atrakcyjne. Co więcej, są bardzo mało skuteczne, nie zapadają w pamięć i nudzą. Dzięki temu, że zamiast tekstu używamy coraz więcej obrazków, filmów, animacji i dźwięku prezentacje są znacznie bardziej atrakcyjne. Poza tym slajdy opatrzone różnymi formami przekazu łatwo zapadają w pamięć. Prezentacja na ekran LED właśnie taka powinna być- atrakcyjna, ciekawa i za pośrednictwem strony wizualnej nieść rzetelną treść, fakty, ciekawostki.

Współczesne metody, dostępny sprzęt i programy dają ogromne możliwości twórcom. Prezentacje z projektu na projekt są coraz bardziej nowoczesne, interaktywne, rozpalają ciekawość i budzą ogromne zainteresowanie.