Polska Agencja Inwestycji i Handlu prowadzi działania mające na celu wspieranie polskich przedsiębiorców. Promuje ich eksport, wspiera polskie branże, dba o napływ bezpośrednich inwestycji zagranicznych. Wspomaga polskie inwestycję w kraju i poza nim. Co równie ważne, jest odpowiedzialna za udzielanie informacji polskim przedsiębiorcom na temat rynków zewnętrznych, ich specyfiki handlowo-ekonomicznej oraz administracyjnej. Podobnie działa w zakresie udzielania informacji zagranicznym inwestorom o polskim rynku.

Planowanie każdej inwestycji rozpoczyna się gruntownym sprawdzeniem przyszłego obszaru działań na określonym terytorium. Inwestor może skorzystać z kilku kanałów informacyjnych, z których, oczywiście, najbardziej popularnym jest Internet. Strona internetowa gminy, powiatu czy miasta będzie więc często, po pierwsze, wizytówką miejsca, po drugie, narzędziem do wstępnego sprawdzenia atrakcyjności obszaru. Stąd najważniejsze jest, aby była prosta w obsłudze, przejrzysta, intuicyjna oraz zawierała wszystkie najważniejsze informacje.

PAIH, chcąc stworzyć praktyczny poradnik dla władz administracyjnych nawiązał współpracę ze studiem filmowym Simple Frame. Wspólnie ustalono, że prezentacja biznesowa będzie najlepszym narzędziem do szybkiego i prostego przekazania najważniejszych wskazówek, dotyczących zaprojektowania strony internetowej tak, aby była czytelna.

Taka forma przekazywania informacji pozwala na stworzenie spójnego komunikatu i przekazania go w atrakcyjnej formie w niecałą minutę. Dzięki temu odbiorca może szybko dowiedzieć się, jakie informacje powinny zawierać poszczególne zakładki oraz jakie rozwiązania techniczne powinien wprowadzić, aby ułatwić potencjalnemu inwestorowi poruszanie się po stronie.

Prezentacja biznesowa stworzona dla PAIH przez studio Simple Frame za pomocą prostej grafiki utrzymanej w pastelowej kolorystyce efektywnie przekazuje najważniejsze informacje. Elementy wzbogacające obraz takie jak animacja 2d czynią ja przyjemną w odbiorze i zapamiętywalną.