Film reklamowy – Little Tikes
Krótki film reklamowy musi mieć pomysł i jest to duże wyzwanie dla filmowców. Dobry film musi mieć historię, która przykuje uwagę widzów i zaangażuje ich w film od samego początku. Jednak problem z filmami reklamowymi polega na tym, że trwają one tylko 15 lub 30 sekund. Przez to nie ma zbyt wiele czasu na opowiedzenie spójnej historii. Tym bardziej trudne jest sprawienie, by ludzie przejęli się tym, co sprzedajesz.
Filmowcy stają przed wyzwaniem wymyślenia pomysłu na krótki film reklamowy. Proces twórczy jest jednym z tych, który najbardziej wpływa na sukces. To właśnie tak naprawdę na etapie pisania scenariusza do filmu reklamowego szala chyli się na stronę sukcesu lub porażki. Film reklamowy jest tak krótką formą, że musimy wykorzystać i dobrze zaplanować jej każdą sekundę. Telewizja emituje codziennie tysiące krótkich filmów reklamowych, a Twoja firma przede wszystkim musi wyróżnić się na ich tle i dać polubić potencjalnym klientom. Film taki musi być ciekawy, wzbudzać jakieś emocje, pozostawiać niedosyt, który zaprowadzi widzów do sklepów.
Taką właśnie reklamę telewizyjną, film reklamowy wyprodukowaliśmy dla Little Tikes – producenta interaktywnych zabawek dla dzieci. Dokładnie określiliśmy grupę docelową i to właśnie pod nią napisaliśmy scenariusz i przebieg akcji naszego krótkiego filmu reklamowego. Film reklamowy pokazuje autentyczne wykorzystanie zabawki, jej największe zalety, dzięki czemu odbiorca po kilku sekundach już dostaje wiele informacji – przede wszystkim w jaki sposób bawić się pluszakiem, jak działa, jak reaguje dziecko. Poza tym odpowiednie kolory, lektor, lekkość i plastyczność jest zgodna z produktem. Dzięki temu otrzymaliśmy spójny film, który świetnie promuje produkt.