Wraz z rozkwitem Internetu zaczęły się pojawiać coraz nowsze aplikacje, portale, serwisy. Z dnia na dzień zyskiwały coraz więcej zadowolonych użytkowników. Jednym z takich portali jest Instagram. Początkowo jedynie pełnił funkcję rozrywkową, komunikacyjną. Jednak wraz ze wzrostem popularności przeobraził się w wielomilionową społeczność. Dzięki temu portal stał się świetnym miejscem nie tylko rozrywkowym ale też promocyjnym, informacyjnym czy marketingowym. Firmy, korzystając z możliwości jakie daje tak duże skupisko potencjalnych klientów, zaczęły promować swoje oferty. Film na Instagram jest świetnym narzędziem do takich działań. Świetnym zarówno dla firm bo mogą przekazać znacznie więcej informacji niż zdjęciem czy opisem. Jak również świetny dla odbiorców bo ciekawie, konkretnie i kreatywnie pokazuje treści.

Studio Simple Frame od kilkunastu lat zajmuje się produkcją wszelkich filmów, animacji i prezentacji. Obecnie również z przeznaczeniem na Instagram czy inne portale społecznościowe. Ostatnio specjalnie dla MPWiK (Miejskie Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji) w Warszawie stworzyliśmy film na Instagram o oszczędzaniu wody. Ten film to garść konkretnych informacji i ciekawostek oraz kilka rad jak w prosty sposób oszczędzać wodę. Znaczna większość z nas nie zdaje sobie z tego sprawy ale problem marnowania wody jest ogromny. Dla ochrony środowiska i zdrowej przyszłości musimy zmienić nasze nawyki, co znacznie poprawi stan wody.

Krótka, konkretna i dynamiczna forma filmu pozwala umieścić go na Instagramie. Dzięki temu dotrze do ogromnej liczby osób. Szczególnie młodych, którzy najmniej zdają sobie sprawę z problemu marnowania wody. Tak ciekawy i dobrze zrobiony materiał chociaż na te kilka sekund przykuje ich uwagę i być może otworzy oczy.