Billboard sponsorski jest doskonałą alternatywą dla tradycyjnych reklam telewizyjnych. Zarówno w telewizji jak i w Internecie cieszy się popularnością rosnącą w bardzo szybkim tempie. Swój fenomen zawdzięcza temu, że w prosty sposób, łatwy do zapamiętania przez odbiorce przedstawia daną markę. A emitowany bezpośrednio przed ulubionym serialem, programem czy filmem mocno skupia uwagę oglądających. Warto to wykorzystać! Mamy zatem kilka sekund żeby przedstawić swoja markę w przyjemny sposób.

Standardowy billboard sponsorski trwa 8 sekund. To mało czasu ale odpowiednio wykorzystany na pewno sprawi, żeby odbiorcy zapamiętali nazwę Twojej firmy lub produktu.
Jednakże żeby ta forma była na prawdę skuteczna trzeba wiedzieć co można w tym krótkim czasie przekazać I w jaki sposób!

Zespół SIMPLE FRAME zna najnowsze trendy, nowoczesne techniki I wiele trików, dzięki którym w 8 sekund można pokazać interesującą, zapadającą w pamięć historię. Oczywiście wszystko przy zachowaniu obowiązujących zasad, precyzujących powstawanie I treści zawarte w billboardzie sponsorskim.

Billboard sponsorski to prawdziwy sprawdzian i zweryfikowanie profesjonalizmu twórców zajmujących się produkcja i postprodukcją takich projektów- 8 sekund na ciekawy, jasny przekaz, który ma dotrzeć do odbiorcy, zostać zapamiętamy i przełożyć się na zainteresowanie właśnie Twoją marką. To prawdziwe wyzwanie. W SIMPLE FRAME od lat z ogromnym powodzeniem podejmujemy się takich projektów.

W Simple Frame
-opracujemy dla Ciebie scenariusz albo zrealizujemy już gotowy.
-dobierzemy odpowiednią technikę: filmu lub animacji 2D/3D.
-zajmiemy się kompleksowo organizacją: znajdziemy odpowiednie miejsce, aktorów.
-wykorzystamy nowoczesne techniki, pomysły i sprzęt
-w naszym studio dźwiękowym nagramy lektora i udźwiękowimy billboard
-zajmiemy się całą postprodukcją.

Niemal każdy film czy program ma swoich sponsorów. Są oni przedstawiani widzom tuż przed i po projekcji. Billboard sponsorski, bo o nim mowa, jest świetną formą reklamy i promocji dla firm i marek. Jest jednak wiele zasad produkcji billboardów. Przede wszystkim czas trwania- nie może przekroczyć 8 sekund. Może się zdawać, że stworzenie ciekawego billboardu jest wręcz niemożliwe w tak krótkim czasie. Faktycznie jest to bardzo trudne. jednak mimo wszystko nie niemożliwe dla dobrych producentów! Billboard sponsorski to 8 sekund filmu o ściśle określonej strukturze i treści. Jednak można bardzo ciekawie i kreatywnie go wyprodukować. Przede wszystkim podstawą jest dobry scenariusz. Trzeba maksymalnie wykorzystać każdą sekundę.