EY Business Advisory

Film korporacyjny może być dobrym sposobem na prezentację firmy na zewnątrz jak i wobec swoich pracowników. Może pokazywać firmę jako całość albo tylko konkretny wycinek jej działalności. Ze względu na swój uniwersalny charakter nadaje się do różnych kanałów dystrybucji. Ma na celu zwrócenie uwagi potencjalnych inwestorów, partnerów lub pracowników na sposób działania przedsiębiorstwa.

Ernst&Young to międzynarodowy koncern świadczący usługi doradcze i audytowe. Należy do tzw. wielkiej czwórki, a więc czterech największych firm zajmujących się audytem. EY świadczy usługi w zakresie doradztwa finansowego, podatkowego, związanego z rynkiem nieruchomości, doradztwa biznesowego i zarządzania ryzykiem.

Dom produkcyjny Simple stworzył materiał prezentujący The Internet of things (loT) – Internet rzeczy. Koncepcja ta opisuje nieograniczoną możliwość połączeń między urządzeniami podłączonymi do Internetu przy użyciu specjalnych oprogramowań w celu magazynowania i wymiany informacji. Internet rzeczy sprawia, że świat stoi otworem przed każdym kto chce sięgnąć po nieograniczoną liczbę wirtualnych połączeń z innymi zarówno w pracy jak i w domu.

Film wyprodukowany przez Simple Frame składa się z dynamicznego pokazu fotografii, ujęć nakręconych w biurach Ernst&Young oraz ujęć pracowników EY opowiadających o zaletach the Internet of things dla prowadzenia biznesu. Sprawny montaż powoduje, że przekaz jest wiarygodny, wzmacnia wizerunek marki jako reprezentującej stale poszerzającą zakres swojego działania firmę.